Kiczera (Beskid Mały) – wycieczka górska pt. „Spotkanie andrzejkowe” – 26 listopada 2023 r.

Spontaniczne spotkanie andrzejkowe członków i sympatyków Polskie Towarzystwa Tatrzańskiego odbyło się w niedzielę, 26 listopada.
O godzinie 9:30 wszyscy wspólnie spotkaliśmy się na parkingu Raztoka, na skrzyżowaniu ulic Długiej Łąki i Wielkiej Puszczy. Celem wycieczki był szczyt Kiczera (827 m n.p.m.), znajdujący się w grupie Kocierza. Żółtym szlakiem po około godzinie doszliśmy do przełęczy Isepnickiej (698 m n.p.m.). Tutaj spotkaliśmy się z kilkoma osobami z oświęcimskiego koła PTT, którzy szli wraz przewodnikiem beskidzkim.
Po chwili wspólnie dotarliśmy na miejsce. Ze szczytu Kiczera rozciąga się panorama na górę Żar, Jezioro Czanieckie i Złotą Górę. Zachwyceni scenerią zimową, zrobiliśmy kilka zdjęć. Choć pogoda była dość chłodna, my rozgrzewaliśmy się przy tanecznej muzyce oraz ognisku, gdzie upiekliśmy sobie kiełbaski oraz raczyliśmy się innym dobrem przyniesionym przez nas wszystkich. Wspólnie wykonaliśmy pamiątkowe zdjęcie.
Niestety, dość intensywnie zaczął padać śnieg więc zdecydowaliśmy się na schodzenie.
Po drodze można było zobaczyć obelisk upamiętniający oddział partyzancki Armii Krajowej „Garbnik”.
Wszyscy bezpiecznie wrócili do swoich domów.