Wielka Racza (Beskid Żywiecki) – wycieczka górska dla młodzieży – 11 maja 2024 r.

W dniu 11 maja 2024 odbyła się wycieczka na Wielką Raczę, która była już piątą wycieczką w tym roku szkolnym, zorganizowaną przez SK PTT „Vertical World”, działające przy Dwujęzycznej Szkole Podstawowej „Primary Steps” w Bielsku-Białej.
Z Bielska-Białej do Rycerki Górnej podjechaliśmy autokarem, po czym – posileni porcją lodów – ruszyliśmy na szlak. Wędrówka zajęła nam około dwóch godzin.
Gdy już weszliśmy na górę, odpoczęliśmy w schronisku, podbiliśmy książeczki GOT oraz  zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie – ustawiliśmy się do niego w kształt „dziesiątki” czym zaznaczyliśmy 10-lecie istnienia naszej szkoły. Byliśmy również przy granicy Polski ze Słowacją.
W ten właśnie sposób zakończyliśmy sezon i już szykujemy się do następnego.

Nina P., kl. 5a

na Wielkiej Raczy ustawiliśmy się na 10-lecie szkoły w „dziesiątkę”

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2024, SK PTT "Vertical world" przy Anglojęzycznej Szkole Podstawowej "Primary Steps" w Bielsku-Białej. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.