Malinowska Skała (Beskid Śląski) – wycieczka górska absolwentów – 31 maja 2024 r.

Zdobyciem Jaskini Malinowskiej, Malinowskiej Skały (1152 m n.p.m.) oraz szczytu Gawlasi (1077 m n.p.m.), prezes bielskiego Oddziału PTT Szymon Baron, wiceprezes Sebastian Kuliński oraz absolwenci SK PTT „Pionowy Świat” przy V LO w Bielsku-Białej Bartosz Budzyn oraz Szymon Węgliński, rozpoczęli drugi w maju długi weekend. Wyścig z pesymistycznymi prognozami zaczął się około godziny 7:00 w Buczkowicach, skąd przejechaliśmy na granicę Wisły, Brennej oraz Szczyrku, czyli na Przełęcz Salmopolską. Stamtąd powędrowaliśmy w kierunku jaskini, której fragmentów (po uprzednim założeniu kasków) udało nam się doświadczyć z bliska.
Po szczęśliwym powrocie na powierzchnię, weszliśmy na Malinowską Skałę, z której (po wykonaniu kilku pamiątkowych zdjęć) żwawo przemieściliśmy się na Gawlasi. Koniec wycieczki był wstępnie zaplanowany na okolicę godziny 12:00, co udało nam się zrealizować z drobnym zapasem. Większe chmury burzowe oraz deszcz naszły dopiero w momencie, gdy z powrotem skierowaliśmy się do Buczkowic.
Halo Absolwenci! Jesteście tam?! Teraz kolej na Was! Zachęcamy do dzielenia się z nami Waszymi (większymi lub mniejszymi) osiągnięciami górskimi! 🙂

SzW

Uczestnicy wyjścia w tunelu Jaskini Malinowskiej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Koło Akademickie PTT, SK PTT "Pionowy Świat" im. Piotra Morawskiego przy V LO w Bielsku-Białej. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.