Krawców Wierch (Beskid Żywiecki) – biwak letni – 29-30 czerwca 2024 r.

W pięknych okolicznościach przyrody obył się letni biwak PTT na Krawcowym Wierch w dniach 29-30 czerwca 2024 r. W kameralnym gronie zebraliśmy się na parkingu na Przełączy Glinka i udaliśmy się na Halę Krawcula. Chociaż dzień był upalny, dzielnie wnosiliśmy swój szpej na plecach, a trzeba przyznać, że każdy z nas miał niezły bagaż do wniesienia. Kiedy dotarliśmy na miejsce, znaleźliśmy równie kameralne miejsce na nasze namioty i rozpoczęliśmy budowanie stanowisk na nasze tymczasowe domki. Piękny i ciepły wieczór spędziliśmy na rozmowach podziwiając magiczny zachód słońca, a przy okazji na ognisku upiekliśmy pyszne kiełbaski.
Kiedy wszyscy na hali już smacznie spali, a trzeba podkreślić, że tego dnia na hali było bardzo dużo porozstawianym tymczasowych domków, my przy ognisku podziwialiśmy niebo pełne jasno świecących gwiazd.
Rano o 4:00 przeszliśmy ma drugą stronę granicy, aby zobaczyć wschód słońca, ale niestety słoneczko było zbyt leniwe, żeby wstać o czasie i tak wróciliśmy do naszych namiotów złapać jeszcze parę minut snu. Po krótkiej drzemce zjedliśmy śniadanie w pięknych okolicznościach przyrody i rozjechaliśmy się do naszych domów.
I tak minął nam biwak letni PTT i czas spędzony w kameralnym gronie. Dziękujemy Grażynce za organizację tego wydarzenia i zapraszamy naszych członków do kolejnych wyjazdów, bo wycieczki w dobrym Towarzystwie to najbardziej wartościowe spotkania ludzi kochających góry.

Przemo Waga

kameralna grupa uczestników biwaku przy ognisku na Krawculi

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2024. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.