Hala Lipowska (Beskid Żywiecki) – X Karpacki Finał WOŚP – wycieczka górska – 11-12 stycznia 2014 r.

Miał być szósty marsz na nartach turowych dla Orkiestry, lecz nie pozwoliły na to warunki śniegowe. Tym niemniej nie mogliśmy nie pojawić się na Hali Lipowskiej w ramach X Karpackiego Finału WOŚP.
W tym roku wystartowaliśmy ze Złatnej Huty, by niesamowicie śliskim, czarnym szlakiem dotrzeć dość szybko przez Halę Rysiankę do schroniska PTTK na Hali Lipowskiej. Po dotarciu do niego otworzyliśmy orkiestrowy sklepik, a o godz. 18-tej rozpoczęliśmy orkiestrowe licytacje na rzecz zakupu specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej seniorów. Część orkiestrowych licytacji przenieślimy na niedzielny poranek, co korzystnie wpłynęło na uzyskane kwoty. Dwie osoby wybrały się także do schroniska PTTK na Hali Rysianka, by zachęcić do kwesty przebywających tam turystów.
W niedzielę po śniadaniu i dokończeniu licytacji (udało się zlicytować prawie wszystkie przedmioty) ruszyliśmy zielonym szlakiem w stronę schroniska na Hali Boraczej, gdzie do orkiestrowych puszek trafiły kolejne pieniążki, a naszą wycieczkę zakończyliśmy w Rajczy, do której zeszliśmy niebieskim szlakiem przez Suchą Górę.
Serdecznie dziękujemy w tym miejscu wszystkim, którzy wzięli z nami udział w X Karpackim Finale WOŚP, a szczególne podziękowania kierujemy w stronę załogi schroniska PTTK na Hali Lipowskiej, o której życzliwości i wsparciu mogliśmy się po raz kolejny przekonać.
Czterech wolontariuszy zebrało podczas weekendu łącznie 1670,05 zł, co jest nowym rekordem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na Hali Lipowskiej. Dziękujemy!

nasza grupa przed schroniskiem PTTK na Hali Lipowskiej

Ten wpis został opublikowany w kategorii kronika - 2014. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.